Conditii de retur
Renunțarea la produsele cumpărate făra invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (Ordonanța Guvernului nr. 34/2014)
Dacă produsul comandat nu este pe placul dvs. îl puteți returna pentru a fi schimbat sau pentru restituirea valorii acestuia (mai puțin cheltuielile de transport), în maxim 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fără invocarea unui motiv si fără penalități, clientul suportând costul transportului oferit gratuit inițial.
Dacă doriți să apelați la procedura de retur, vă rugăm să returnați produsul, nefolosit și fără daune, prin orice curier autorizat (cu tracking number sau dovadă de trimitere) cu plata la expeditor, și să îl expediați la adresa: Blues-K SRL Jud Suceava, Frătăuții Vechi, 1099E, 727255 (Procedura se aplică inclusiv pentru clienții noștri din aceeași localitate).
Pentru transportul produselor ce beneficiază de ” transport gratuit” , în cazul în care clientul face returul produsului achiziționat, acesta va plăti atât transportul retur cât și transportul tur, acordat inițial gratuit. ( beneficiați de transport gratuit doar dacă produsul este achiziționat și nereturnat).
PAȘI DE URMAT:
- Ne trimiți un e-mail pe pagina noastră de Contact în care ne înștiințezi că vrei să returnezi produsul;
- Ne comunici numărul de AWB și firma de curierat cu care ai expediat produsele la adresa indicată mai sus, precum și datele tale complete cu contul tău IBAN în care îți putem returna banii;
- Îți rambursăm contravaloarea produsului returnat în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului, prin transfer bancar în contul IBAN specificat, mai puțin costurile de transport oferit gratuit inițial;
- Vei primi pe email anticipat factura storno și dovada viramentului bancar.
După ce produsul a ajuns la noi și a fost verificat, iar acesta este ca nou, în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului, vom rambursa contravaloarea produsului returnat, prin transfer bancar în contul IBAN specificat de dvs., mai puțin costurile de transport oferit gratuit inițial.
Coletele expediate la sediul nostru de care nu am fost înștiințați că au fost trimise și cele cu plata ramburs la destinatar (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu vor fi recepționate!
ATENTIE!
– produsele trebuie returnate sigilate;
– starea produselor trebuie sa fie la fel, sa nu fi fost purtate sau sa nu prezinte urme de uzura sau consum;
– produsul trebuie trimis in ambalajul original, impreuna cu toate etichetele si accesoriile aferente si intacte, in starea in care au fost expediate de catre Vanzator (ex: etichetele si/sau folii de protectie sa nu fie rupte sau taiate).
– starea produselor trebuie sa fie la fel, sa nu fi fost purtate sau sa nu prezinte urme de uzura sau consum;
– produsul trebuie trimis in ambalajul original, impreuna cu toate etichetele si accesoriile aferente si intacte, in starea in care au fost expediate de catre Vanzator (ex: etichetele si/sau folii de protectie sa nu fie rupte sau taiate).
Daca produsul returnat este deteriorat, fara elementele de siguranta (eticheta de identificare), fara documente sau are semne de utilizare, ne rezervam dreptul de a refuza returul contravalorii produsului. Nu putem accepta pentru retur produse care au fost purtate, modificate sau deteriorate.
Pentru localitățile ce intră în aria de acoperire a curierului, costul transportului este de 19,00 RON, TVA inclus.
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului, doar prin transfer bancar în contul IBAN specificat de dvs. în colet/pe email/prin telefon.
Aceasta este cea mai sigură și rapidă metodă prin care vă putem returna banii, fără costuri suplimentare de transport. În acest caz, costul de retur al produsului va fi suportat de client iar produsul va fi expediat la adresa noastră cu orice firmă de curierat.
Aceasta este cea mai sigură și rapidă metodă prin care vă putem returna banii, fără costuri suplimentare de transport. În acest caz, costul de retur al produsului va fi suportat de client iar produsul va fi expediat la adresa noastră cu orice firmă de curierat.
Returul NU este gratuit in cazul comenzilor greșite de clienți sau în cazul schimbului de produse.
Pentru schimbul de produse va rugam sa ne comunicati pe email numarul de factura si produsul pe care il doriti sa il schimbati.
Transportul produsului in vederea schimbului de la dvs. la noi si de la noi la dvs. NU este suportat de trendingstore.ro
Dreptul la retur gratuit îl au atât persoanele fizice cât și persoanele juridice care:
- au primit comanda/produse greșite;
- au primit produse care prezintă defecte
Condiţiile de returnare a produselor cumpărate online – conform legii
Conform prevederilor legale „consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalităţi şi fără invocarea vreunul motiv”.
– Cumpărătorul trebuie să achite doar costurile de livrare.
– Cumpărătorul are dreptul să notifice comerciantul în scris că renunţă la cumpărare. Nu trebuie să invoce vreo prevedere anume, ci doar să trimită înapoi produsul. Acesta nu trebuie să fie desfăcut, folosit, stricat sau deteriorat. Cumpărătoruleste responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor. Dacă produsul este returnat într-o stare care nu permite revânzarea acestuia ca nou, ne rezervăm dreptul de a refuza returul sau de a solicita o taxă între 10% și 50% din valoarea de vânzare a acestuia, pentru readucerea produsului în stadiul inițial sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul pe cheltuiala acestuia.
– Cumpărătorul are dreptul să notifice comerciantul în scris că renunţă la cumpărare. Nu trebuie să invoce vreo prevedere anume, ci doar să trimită înapoi produsul. Acesta nu trebuie să fie desfăcut, folosit, stricat sau deteriorat. Cumpărătoruleste responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor. Dacă produsul este returnat într-o stare care nu permite revânzarea acestuia ca nou, ne rezervăm dreptul de a refuza returul sau de a solicita o taxă între 10% și 50% din valoarea de vânzare a acestuia, pentru readucerea produsului în stadiul inițial sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul pe cheltuiala acestuia.
– Produsul poate fi returnat numai dacă este în condițiile în care a fost primit, inclusiv, accesoriile, și consumabilelele aferente, adică aceastea să nu prezinte sub nicio formă semne de uzură și/sau consum.
– De la momentul returnării produsului, comerciantul are la dispoziţie 14 zile pentru a returna banii. Cele 14 de zile încep să decurgă de la data returnării produsului.
– Nu se pot returna: lenjeria intimă, produsele cosmetice desigilate şi/sau utilizate.
– De la momentul returnării produsului, comerciantul are la dispoziţie 14 zile pentru a returna banii. Cele 14 de zile încep să decurgă de la data returnării produsului.
– Nu se pot returna: lenjeria intimă, produsele cosmetice desigilate şi/sau utilizate.
– Pentru transportul produselor ce beneficiază de ” transport gratuit” , în cazul în care clientul face returul produsului achiziționat, acesta va plăti atât transportul retur cât și transportul tur, acordat inițial gratuit. ( beneficiați de transport gratuit doar dacă produsul este achiziționat și nereturnat).
– În cazul în care la sosirea coletului observați că pachetul dvs. este avariat sau desigilat vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei. Orice defect sau neconformitate a produsului se notifică în scris în termen de 48 de ore de la recepționarea acestuia, altfel se consideră că produsul este 100% conform cu cel comandat. Orice notificare ulterioară nu este luată în considerare.
Schimb produse (SWAP)
Dacă produsul comandat nu este pe placul dvs. si doriti sa-l schimbati cu un alt produs, se va efectua SWAP-ul comenzii. Taxa de transport va fi 19 lei, avand o reducere in valoare de 100% pentru produsul trimis la schimb. Codul de reducere va fi trimis prin SMS sau e-mail, si va putea fi utilizat o singura data. Plata in acest caz este obligatorie cu cardul de credit, pentru a evita returul coletului in cazul in care clientul nu este prezent la destinatie sau decide sa nu accepte comanda. Clientul va trebui sa predea vechiul produs la curier, iar curierul ii va inmana noul produs. In cazul in care vechiul produs nu este prezent, se va anula SWAP-ul, iar clientul va trebui sa achite produsul in totalitate.